torsdag 14 april 2011

Godnatt världens bästa pappa!

Idag har varit en händelserik och bra dag. Hela familjen åt frukost tillsammans hos farmor o farfar innan mamma och pappa åkte åt varsitt håll. Mamma till sin utbildning i Halmstad och pappa mot Skavsta för att åka med fotbollslaget och spela fotboll.

Jag och farmor stannade hemma i Glommen tillsammans med hundarna (farfar åkte på kurs långt innan jag hade vaknat).
Det är roligt att vara borta, för det händer så mycket nya roliga. Hundarna Zigge o Selma har försökt leka med mig(de förstår inte riktigt att jag är för liten för att kasta "pipleksaker" än) o farmor har sjungt o läst sagor. Inte klokt vad man kan ha det bra, tänk om man alltid fick såhär mycket uppmärksamhet :) När mamma kom hem från utbildningen hade jag massor att berätta för henne!

Efter en lång dag med många nya intryck har jag äntligen lagt mig för att sova.
-utmattad gosse som tillslut kom till ro, MED nappflaskan som vanligt-
Mini Martin sover tillsist så lungt och fridfullt, innan vi somnade hann vi säga godnatt till pappa som landat på Malta.

-Älskade Pappa o blivande Man-

Ikväll somnar vi i olika länder,
sängen är så tom utan dig
men när vi till drömmarna vänder
är du inte längre långt bort från mig

Vi älskar dig gränslöst
mer än vad som kan beskrivas i ord

Inatt sover vi under samma stjärnor
Imorgon värmer oss samma sol.

Jag blev ju aldrig någon poet, o tur är väl det... Men orden var till Martin, vi älskar dig så!




1 kommentar:

  1. du är underbar mitt hjärta, får anstränga mig för att inte börja gråta. längtan är enorm och jag tänker på er hela tiden

    Älskar er oerhört mycket

    SvaraRadera